فرماندار يزد در نشست فرماندهان پايگاههاي بسيج ادارات گفت: اگر كسي را با كار خود خشنود كنيد و يا مشكلش را حل كنيد اين كار، يك كار بسيجي است

به گزارش روابط عمومي فرماندار يزد در جلسه اي كه با حضور سيفي فرماندار، مسئول محترم سازمان بسيج سپاه الغدير استان يزد ، فرمانده حوزه مقاومت 2 شهداء اداري و فرماندهان پايگاههاي بسيج ادارات در محل فرمانداري تشكيل شد،راههاي افزايش خدمت رساني به مردم ، افزايش روحيه بسيجيان ادارات ، فعاليتهاي انجام شده و ... مورد بررسي قرار گرفت.

عزيزالله سيفي با بيان اينكه بسيجي فردي است كه براي رضاي خدا تلاش مي كند اظهار داشت اگر كسي را با كار خود خشنود كنيد و يا مشكلش را حل كنيد يك كار بسيجي كرده ايد.

وي در ادامه به ويژگيهاي بسيجيان اشاره و مهم ترين و بارزترين خصوصيات آنها را پشتيباني از ولايت مطلقه فقيه به عنوان مهمترين اصل نظام اسلامي و ميراث گرانبهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي ، امانتداري و درستكاري، محافظت از بيت المال، آمادگي مقابله با تهديدات نرم ، امربه معروف و نهي از منكر و ... برشمرد و از همه بسيجيان خواست تا روحيه بسيجي را حفظ كنند.

در ادامه اين جلسه سيفي ضمن تقدير و تشكر از كليه فرمانده هان و مسئولين پايگاههاي مقاومت 2 بسيج ادارات از آنها خواست خدمت رساني به مردم را سرلوحه كار خود قراردهند.

در پايان فرزاد فرمانده حوزه مقاومت 2 بسيج شهداء ادارات ضمن تشريح اقدامات انجام شده به بيان برنامه هاي آتي حوزه پرداخت و از همه فرماندهان پايگاههاي بسيج ادارات خواست همانند گذشته فعاليتهاي سياسي، فرهنگي ، اجتماعي خود با جديت انجام دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا